Podstawowe
(1p.)
|
Pełne
(2p.)
|
Rozszerzone
(3p.)
|
|
Zbieranie
informacji
|
Ograniczenie się do wykorzystania tylko jednego
źródła.
|
Wykorzystanie wielu źródeł.
|
Wykorzystanie wielu źródeł, umiejętność
wyszukania grafiki, zdjęć, obrazów, kolorowanek, itp. w dowolnej wyszukiwarce.
|
Umiejętność
wybierania i przetwarzania informacji
|
Informacja
słabo przetworzona (nie skrócona, nie wybrano najważniejszych rzeczy, nie
uwzględniono podpowiedzi w postaci pytań).
|
Właściwa
selekcja zdobytych informacji. Informacja prawidłowo przetworzona,
uwzględniająca odpowiedzi na postawione pytania.
|
Bardzo dobre
przetworzone informacje, właściwe uporządkowanie, pełne uwzględnienie
wskazówek.
|
Opracowanie
tematu
|
Temat opracowany pobieżnie.
|
Temat zrealizowany w sposób ciekawy,
zawiera najważniejsze informacje.
|
Temat opracowany kompleksowo – wszystkie
informacje i ciekawostki właściwie zaprezentowane.
|
Poprawność
ortograficzna, interpunkcyjna
|
Liczne błędy (powyżej 5 błędów )
|
Sporadyczne błędy (2-5 błędów)
|
Praca bezbłędna lub znikoma ilość (maks.1
błąd)
|
Współpraca
w grupie
|
Słaba
współpraca w grupie,
większość
pracy indywidualnej
|
Dobra
organizacja pracy w grupie, współdziałanie
|
Doskonała
współpraca całej grupy,
jasny podział
zadań i czynności między uczestnikami, lider pełni funkcję łączącą grupę
|
Estetyka i
pomysłowość
|
Praca monotonna, mało atrakcyjna,
niewłaściwie rozplanowana
|
Właściwe rozplanowanie elementów pracy,
ciekawe aranżacje kolorystyczne
|
Właściwe rozplanowanie elementów pracy,
ciekawe aranżacje kolorystyczne, zastosowanie różnych technik plastycznych
|
Prezentacja
tematu
|
Forma nie do końca przypomina plakat, brak
hasła grupy
|
Forma plakatu, wyeksponowanie hasła,
zwrócenie uwagi odbiorcy
|
Forma plakatu, wyeksponowanie hasła grupy,
wzbudzenie zainteresowania i zaciekawienia tematem
|
Kryteria oceny
Subskrybuj:
Posty (Atom)